3 dar kvar..

3 dar kvar nu t julafton:)
Trots att de e snö ute så känns de inte alls som de e så nära jul, kanske e för att man börja bli gammal o inte ta julen på samma sätt som man gjorde när man va liten :P
Men mest längta ja t den 25e:)
Ska hem t pappa då o fira jul o mina bröder kommer då:)
Daniel, som bor i Mälmö, träffade ja senast på min student, o Henrik, som bor i Norrköping träffade ja senast på farmors begravning i januari så de e ett tag sen sist..
Men roligast ska de nog bli att träffa min lilla brorsdotter Ella, Henriks dotter.. Ja ha inte träffat henne på över ett år så de ska bli så himla roligt:D Få se hur stor hon ha blivit o så, hon e lika gammal som Nicko:)
De bli så när man bor så långt ifrån varandra, man träffas så sällan o de e lite tråkigt faktiskt:( Men finns tyvärr inte så mkt att göra åt saken..

Idag bli de fullspäckat på chemat:)
Ska hämta nyckeln t lokalen halv ett, sen ner t stan o hjälpa Emsing att flytta, träffa Ida o ta en fika o sen titta på the playtones:):)

Neeh, nu ska ja ta o klä på mig o lillsessan..
Ha de gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0