Skallebank :/ :/

Sån jävla huvudvärk ha ja idag :/
Förmodligen för att ja inte ha sovit så mkt i helgen.. Var ju i Ullared igår me Ika, hennes kompis Alexandra, Emma, hennes mamma Ingemo o Ingemos gubbe Bobbo :) Riktigt trevligt :)
Körde hemifrån vid kvart i tre på morgonen för att tanka o sedan in t K-na o hämta Erika o Alexandra..
Körde därifrån vid halv fyra, då ja även fick ett väldigt speciellt telefonsamtal av en person som ja inte ha pratat me på typ 1,5 år..
Tog ett tag innan ja smällte att de va du som ringde..
Sedan in t Ronneby o möta upp dom andra o sedan strax efter fyra så bar vi av mot Ullared..
Bobbo, Ingemo o Emma körde framför oss, ja kan nte vägen dit o me tanke på att ja va den enda me körkort i vår bil så fick ja köra..
Va där strax efter åtta o shiiiiiiiit vad folk :S ..
De va trångt, varmt o hemskt, men de va de värt :)
Vi åkte hemåt igen vid halv två med bilarna fulla av kassor :D
Jag fick me mig massa barnkläder t mina små o mina syskonbarn, lite leksaker, en tunika o luvtröja o lite småsaker t mig:) fotoramar, knivställ o lite andra saker t hemmer ..
Så nu e jag iaf färdigt me julklappshandlandet.. Så sköönt :)

Neeh, nu ska ja krypa ner i soffan o vila lite, få passa på när bägge barnen sover :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0