Känslor..

Våra tankar finns hos er för varje minut som går..
Vi hoppas o vi önskar att allt kommer att gå bra, att allt blir bra..
De ha kommit ett litet mirakel, en liten kämpe..
Nu hoppas vi bara att de lilla miraklet kommer att fortsätta kämpa så bra o så starkt som den gör nu..



De e såna här tillfällen man titta på sina barn, med tårar i ögonen o verkligen känner hur lyckligt lottat man e som ha två fina friska barn efter två friska graviditeter o förlossningar utan några komplikationer alls..
Alla har inte den turen tyvärr, alla få inte känna den lycka ja känner när ja tänker tillbaka på mina graviditeter o förlossningar..
De finns de som får ett friskt barn, men kanske aldrig mera kommer att våga skaffa fler pga komplikationer under graviditeten lr förlossningen..
Vad som hellst kan hända när som hellst.. De mest otänkbara kan hända när man minst anar de men inget sånt hände mig, allt var hur bra som hellst o inget gick fel, ja hade inte ens järnbrist som e väldigt vanligt.. O fy fan vad jag e glad över de, ja ha verkligen haft tur.. Den sortens tur önska man att alla kvinnor fick, att alla få ha fullt friska graviditeter, underbara förlossningar o få fullt friska barn..
Tyvärr e de inte så, kommer förmodligen heller inte bli så..




Ni två är det bästa som någonsin hänt mig..
Jag är så jävla lycklig över att jag fick er..
Jag älskar er över allt annat på denna jord..



Kärleken en mamma känner för sina barn gå inte att förklara..
För den är helt olik all annan kärlek man känt..
Man vet inte vad Älska är försen man ha fått ett barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0