Så skööönt :)

Igår vaccinerades han o de gick hur bra som hellst :)
Han va jätte duktig nere på vårdcentralen lillkillen, han sa "aj" precis när dom stack han me nålen men de va också de ända.. Inte ett ljud från honom :)
O biverkningar fick han inga speciella heller.. Så skööönt :)
De enda var att han blev vääldigt slö. Han somnade i bilen när vi körde hem från mams vid typ fyra tiden, sen la vi han i sängen o han fortsatte sova.. Vid sju gick ja in o tog av han byxor o så för att sätta på honom en blöja (han ha fortf blöja på natten, men inte på dan) o han fortsatte o sova o vaknade inte försen halv sju idag..
Så han va riiktigt trött !!
Men nu e han lika pigg, go o glad som vanligt :)
Han få vara hemma från dagis idag iaf bara för att vara på säkra sidan :P
Ja vet, ja e en hönsmamma :P
Så nu e de bara ja kvar..
Jag ska me vaccinera mig, inte för att ja e i riskgruppen lr så utan mer för att ja inte ska kunna smitta Seline.
Skulle ja få influensan o smitta henne me den så skulle ja bara klandra mig själv för att, man vet ju inte hur mkt en sån liten kropp klarar.. Så de bli vaccinering för mig me, utan tvekan !

Neeh, nu ska ja fortsätta titta på playhouse disney me barnen så få vi se vad dagen bjuder på :)


Kommentarer
Postat av: Niikki

Syrrans unge fick inte heller några biverkningar, kanske klarar dom små liven det bättre än vuxna. Både jag och mamma blev rätt dåliga utav vaccineringen :P

2009-10-30 @ 09:37:00
URL: http://martiniqueolsson.blogg.se/
Postat av: Linnea

Tur att du har barnen att skylla på när det egentligen är du som ska kolla på playhouse! ;P

2009-10-31 @ 10:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0