Trååk..

Sitter här i min ensamhet o kolla på skräckis..
Kim e iväg o kör sin bror o hans kompisar o barnen sover, ganska drygt o sitta här själv faktiskt :/
O trött blir man men kan ändå inte sova.. Tillomed kisarna sover :/
Uch jaah, att man kan vara såhär uttråkad..
Dagen ha vatt helt okeej iaf, o de e ju tur de :)
Vatt iväg me Ida en runda, skulle åkt ner t stan egentligen men kom på att aj fan, de e ju röd dag idag ;P så de bidde bara en runda t maxi o sen hem t Ida o Krille på fika.. Mkt trevligt :)
Sen blev de hem o hämta Kim o for ivär t mams..
Hon bjöd på middag idag, pommes med kyckling i bacon.. MumsMums säger ja baah :D
O nu sitter man här o segar :/

Neeh, nu bli de nog att krypa ner under filten i soffan o fortsätta titta på filmen..
NattNatt..



Lilli: Vad tror du man ha barnen till ;D

Nikki: Ja, man börja fundera iaf:P Men ändå tkr man att barnen borde fara mer illa än vuxna med deras små kroppar.. Fast deras doser borde ju vara mindre än en vuxens dos så kanske e därför..


Kommentarer
Postat av: Linnea

Okej, haha, jag får nog också ta och skaffa mig en liten. För jag vill ju också kolla på disney! ;P

2009-11-02 @ 17:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0