Nu hakar även jag på :)

Så, nu har även lilla jag skaffat blogg så vi få väl se hur detta ska gå:P

Kan berätta lite om mig själv så att ni kanske kan få en glimt om vad de kommer o skrivas om..
Är en tjej på 20 år, bor i Kallinge me min sambo o våra två barn.
Har en son, Nickolaie, som föddes 061017 som jag är ensamstående me och en dotter, Seline, som föddes 090309 som jag har tillsammans me min sambo:)
Har även tre små kisar, Sally o hennes två kisebebbar, Sigge o Tösen:)
Jag har fyra storasyskon och sex st syskonbarn så ni kanske förstå att de kommer att tjötas MKT om barn på denna bloggen:)

Men ni få ha de så gott så hörs vi..
Ska försöka uppdatera mig minst en gång om dan iaf;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0