...

Asså vissa saker kan få en att känna att man bara vill försvinna härifrån..
Att bara få åka ner i jorden o komma upp på ett helt nytt ställe som en helt annan person..
Ibland ha ja bara lust o skrika rätt ut, men de känns som om de ändå inte finns nån där som kommer att höra mig..
Ja Älskar mina barn.. De e de absolut bäästa som ha hänt mig o de finns inte nått som kan ändra på de..
De e tack vare dom som man orka me allt som händer o sker, att man orka me sin vardag..
Men allt annat, de knäcker mig..
Vissa dagar e hur bra som helt, vissa dagar e bara skit..
Allt som händer försöker ja glömma men de kommer bara tillbaka när man minst anar de o då tio gånger värre..
Måste lära mig att försöka lösa de problem som kommer när dom väl kommer o sluta försöka glömma de, för de försvinner ändå inte..
Men just nu finns de bara en sak ja vill säga..

Jag Älskar Dig!


Kommentarer
Postat av: anna

vem älskar du ?

2010-02-15 @ 20:15:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0