Dag 1.

Dag ett e nu slut på början av mitt nya liv..
De ha gått bra o ja hoppas verkligen ja klara detta nu=)
Vill ju vara fin i bikini nu t sommaren;D
Måste verkligen peppa min själv t hundra nu för ja ha lovat mig själv nu att detta e absolut sista chansen..
Ja ha försökt o försökt o försökt men misslyckats varje gng..
Visst, efter Nicko så va ja nere i den vikt ja ville efter nästan två år, då gjorde ja inte så mkt mer än o promenerade nästan varje dag o så men åt som vanligt..
Men palla inte vänta lika länge denna gången så nu ska ja ta saken i egna händer, o ja SKA lyckas..

Så kom igen nu, peppa mig allt vad ni kan.. I need it;)



Samma sommar som ja blev gravid me Seline..
Såhär vill ja se ut igen innan sommaren e här;)


Kommentarer
Postat av: tina

hur var det att bli ung mamma`?

2010-01-15 @ 08:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0