Jul/Nyår

Ha vatt lite dålig på att uppdatera... Igen:/ Men Men..

Ha haft en trevlig jul o nyår iaf:)
Julafton var vi hos Kims faster me hans pappas släkt, mkt trevligt:)
Juldan va vi hos min pappa:) Då ja äntligen fick träffa mina två bröder o min brorsdotter:D
Mina bröder ha ja inte träffat sen farmors begravning, Januari 09 o min lilla brorsdotter ha ja inte träffas sen sommaren 08 så de va RIKTIGT roligt:D:D
Sedan på kvällen så festade vi t att lite o drog bort t Bågen, som va skit, o sedan in t stan:)
Den 26 åkte vi hem t mamma o firade jul me mina syskon o syskonbarn på den sidan:)
(Ja ha fyra syskon, två bröder på pappas sida o en syster o en bror på mammas sida)
Den 27 skulle vi t Kims mamma o fira jul o hennes födelsedag, men de blev bara Kim o barnen som åkte dit för ja mådde inte så bra..

Nyårsafton va lugn.. Vi firade den me bror min o hans familj, syster o hennes familj, andy, mamma o ingmar:)
Först satt vi hos brorsan o mumsade tacos:) Sedan blev de en jätte god efterrätt som svägerskan hade gjort me typ hallon o sen smält vit choklad blandad me grädde ovanpå o sen in i ugnen, de va sjuuukt  gott :D
Sedan framåt nio tiden gick ja o kim hem me barnen för seline va jätte trött o hon kunde inte komma t ro hos brorsan o dom, inte konstigt me tanke på att de sprang omkring fem små vildingar i lägenheten o skrek o hade sig..
Så vi gick hem o la henne, o sen vid halv elva tiden komma restern av gänget upp t oss, så åt vi lite ost o kex o chips o massa gotteheter för att sedan avsluta kvällen me bubbel o tittande på raketer från balkongen :)
Mkt bra avslut på de gamla året:)

Nyårslöften? Aomen:) Sluta upp me godis, äte nyttigare o motion.. Så få vi väl se hur de gå me den saken:P
Fast ja ha bestämt mig för att man faktiskt få ta en liiten gottibit på lördagkvällen, men INTE mer:)

Neeh, nu ska ja gå o sparka på den som ligger.. Här bli de inget sovande hela dan!


Kommentarer
Postat av: Linnea

förlåt att jag inte hörde av mig sen i lördags, men jag somnade. hoppas du hade trevligt iaf! :D

2010-01-04 @ 14:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0